Ooops.... Körförbud.

Fick hem en lapp från vägverket idag. De föreslog att jag skulle besiktiga min bil, för jag har fått körförbud. Så går det när man slarvar bort och glömmer av kallelsen från bilprovningen.

Kan ju inte komma ihåg alla vuxensaker, är ju mycket att hålla reda på. Ska iaf till bilprovningen i Tagene på måndag. Sen får jag brumma igen. Ska iväg imorn (till Kungssten, nästan), och tända ljus på en grav, så Natalie får ta vagnen dit (segt så in i helvete AB).

Jag har ju kört runt med körförbud i nästan två veckor (omedvetet). oooops. Men det ska åtgärdas......

Mamma, skicka inget argt sms om att jag är slarvig. Jag vet......!



Ett äpple om dagen, är bra för magen....
Ett körförbud om året, är bra för...... håret :D

Men guud... Har min bil varit sådär ren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0