Åka skiiidor

Okej, jag kan göra en liten kompromiss. Jag kan avstå Hawaii ett tag och istället åka till fjällen (eller Alperna om någon riking bjuder). Det hade varit så jäkla skönt att åka iväg ett gäng och åka skidor... Måste nog styra upp det här tror jag. Under vilka månader ska man åka till fjällen?

Måste köpa rosa skidglasögon, en ny svart tröja (jacka är för amatörer), och nya skidbrallor så jag är toksnygg i backen. Pjäxor har jag fått (snott?) av morsan och de är bäst i världen, byter jag aldrig bort. Nya rosa skidor hade ju inte skadat...


Ååååh!

Kommentarer
Postat av: robin

Jag och henrik har planer på att dra till åre i januari annars, vi kommer nog att bila upp.. finns plats:)

2008-11-13 @ 02:18:07
Postat av: Natalie

Låter trevligt, men alltså Åre. Det ligger ju ljusår bort.. Dessutom gillar jag Sälen :)

2008-11-13 @ 16:51:59
URL: http://najo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0