Jobbat idag.

Hade nästan glömt hur man gjorde. Jobbade från 12.oo-21.3o. Kom iofs inte igång förrän halv tre, men det var inte mitt fel. Idag har allt som kan krångla krånglat. Bytt maskin flera gånger och bytt multi-kopplingar och hej och hå (för det vet alla vad det är va, haha).


Alltid lika snchögg!!


Massa bockar, en secu och en båååt.


Pappas place. Han kör blå-röda stålgiraffer.....

Hoppas jag får jobba lite till den här månaden. Så jag har tjänat in käket i matsalen, fackföreningsavgiften och a-kassan iaf. Som jag förövrigt inte får en krona ifrån eftersom jag inte varit med ett år. Jävla idiot-påhitt! *muttrar något dumt om politiker som inte är snällt*

Ska snart iväg en sväng. Blir tokig på min dator, försöker installera ett program och det funkar kalas. Förutom att det är fel program som installeras! Göh! Imorn, onsdag, startar tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0