Nykterist javisst!

Jag gillar att vara nykter, det är min nya grej! Var på Gamleport idag, för ovanlighetens skull. Och så var jag på Pullmans en stund och drack kaffe med Elanore. Robban plockade upp mig i sitt vrålåk och så åkte vi in till stan, käkade världens godaste lunch med Michelle och sen gick vi till Stage door och jag tittade på när de drack öl. Sen har jag varit chaufför hela kvällen....

Var hos HansEric en sväng och spelade Buzz. Men vi blev rastlösa och åkte igen... Upp på Ramberget och kollade utsikten. Jag och Michelle var supernöjda över att bo i stan, och Robban hade lite bor-på-landet-ångest! Kvällen slutade med pizza och Sex and the city- filmen.

Har lite bilder, men jag lägger upp dem imorn.
Och uppdaterar våra steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0