Pojkvän sökes

Hej hopp. Eftersom jag har fyllt tjugo och börjar bli gammal så lägger jag ut en kontaktannons på min blogg. Trots att jag är lastgammal har jag några kriterier:

  • Du ska tycka om katter, och tycka att det bara är charmigt när en tjock kisse hoppar upp i sängen och kloar lite på dig. Och när hon stryker med svansen under näsan på dig så du nyser.
  • Om du måste fisa i min närvaro, gör det helst inte under täcket, samtidigt som du lyfter på täcker och luktar.
  • När jag har frossarkväll och äter typ 5000 kalorier, är det för dig helt otänkbart att säga "ska du verkligen äta allt det där?" Jag lovar, det blir headshot på en gång!
  • När jag har cravings efter parma-skinka eller sushi, åker du gärna iväg och handlar det åt mig. Och tycker jag är charmig när jag vräker i mig det som en nyss fritagen kidnappad.
  • Du gillar action-filmer, men även "töntiga" filmer som Cry Baby, Grease och Pretty Woman. Så får du gärna trösta mig när Simba's pappa dör!
  • Du avgudar min rosa hall!
  • Du är lång, brunhårig, har mörka ögon, är rik som ett troll, har schysst tvättbräda och stora biceps, vett att uppskatta det du har, musikalisk och allmänt bäst. Sen är du grym på att laga mat, få mig att skratta och så är du the best lover ever.
Hör av dig om du orkar leva med en små-fet, arbetslös kvinna med ett jävla morgonhumör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0