Sehr gut tag!

Mycket bra dag. Är så grym på tyska va! Yeyeyey.

Idag har jag flummat och fikat med HansÅke och Kjell. Flummat och druckit kaffe, och planerat party. Tittade förbi Ella en sväng på Pullman och drack kaffe. Ska in och fika med dem imorn med, yey.

Oooh, den 1 november blir de partaj! Pimps and hoes party hos HansÅke. Va vi ska grejja! Ella ska vara mig och Michelles pimp :D Nu blir det hård-träning en månad kan jag tala om. Man kan inte dallra fram som en Jell-O när man ska på kalas. Oooh, jag är så pepp va.

Måste lösa situation kamera nu innan jag blir tokig! Gah!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ingen aning om när vi åker.. först ska vi hitta ett gäng som är på typ.. Sen ska alla kunna den dagen.. Men blir en heldag isf.. Vart vi ska vettefan heller.. :P

2008-10-07 @ 10:31:25
URL: http://tripteaser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0