Tidsfördriv

1. Vad heter du? Natalie (Nathalie om man ska vara petig) Elisabet Johansson
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Natalie, orkar inte byta leg.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag hette Oscar i magen (tror jag?).
4. Vilket stjärntecken är du? Skytt
5. Vilken årgång är du? -87
6. Vart bor du? Göteborg
7. Bott utomlands? Icke
8. Flyttat antal gånger? 6 gånger.
9. Vart skulle du vilja bo? Omöjligt att svara på. Men en storstad, och en fin strandlägenhet/villa någonstans.
10. Vilken skolklass? Ingen mer förhoppningsvis.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Jag är glad om jag är lycklig, frisk och snuskigt rik.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
178 cm
2. Hur mycket väger du? 62 kg
3. Hårfärg och frisyr? Nåt mörkbrunt jag helst döljer i en mössa.
4. Ögonfärg? Gröna eller bruna beroende på ....
5. Mest nöjd med? Allt, jag är ju bäst.... Eeeh..
6. Minst nöjd med? Att jag är lat.
7. Skostorlek? 40/41
8. Glasögon? Nej
9. Har du några piercingar? Tungan, två i naveln och en i strängen mellan tandköttet och överläppen (smiley).
10. Har du några tatueringar? Trampstamp-tribal i svanken, och ett kanji-tecken som står för pappa på ankeln.

FAVORITER
1. Filmer? Pretty Woman, American History X, Hajar som hajar och de flesta Beck.
2. Låtar? Ojsch.. Det mesta!
3. Årstider? Varm vår tack.
4. Mat/dryck? Sushi, mammas fläskfilé och fläskpannkaka. Redbull, Latte och vatten.
5. Djur? En gangster-katt som heter Nellie.
6. Färg? Råwsa.
7. Parfym? Gucci och nån vanilj från Yves Rocher.
8. Tv-program? Vänner, CSI och Matlagnings-program.
9. Ämne i skolan? Raaaast! Höhö.
10. Sysselsättning? Spela gitarr, fika och laga mat.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Använder inte jacka så mycket. Mest på jobbet.
2. Vad använder du just nu för skor? Vita DC-skor.
3. Favoritfärg på kläder? Svart, vitt, baby-rosa.
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Myskläder man inte ser pest-smittad ut i.
6. Favoritaffärer? Pass.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Mellan 0 och 4000, beroende på inkomst.
8. Favoritmärke? H&M.
9. Vad har du för byxstorlek? 28/29.
10. Vad har du för tröjstorlek? 36.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Bengt.
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Ingenting, det ligger på byrån i hallen nu.
b) Jobbväska just nu? Har ingen?
c) Handväska eller liknande just nu? Ingening, har inte haft väska på länge.
3. Vad är du beroende av? Sushi!
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Apotekets, aco?
6. Vad tror du på? Spöken.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är icke troende kristen.
8. Vad köpte du senast? Bananer och kattmat.
9. Har du nåt husdjur? Javesst.
10. Var bor du? Fortfarande Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Erik L.

Vilken del av vår kära hamn? Skarvik kan det inte vara för där har jag då aldrig sett någon tjej överhuvudtaget=)

2008-10-05 @ 18:26:02
URL: http://erikloose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0