Ska man?

Funderar på att börja springa. Ser så härligt ut när man ser andra som springer.. Men det kommer väl inte hända. Nu har jag iaf fått tillbaka min mobil från lagning (tredje gången jag lämnat in den sen april).

Så nu ska jag väl ha både kamera, telefon och mp3 i ett igen. Skönt. Sista gången nu så var det något med laddningen av batteriet som var fel. Den laddade som den skulle, men batteriet sög liksom inte åt sig. Den var helt tom nu och jag har satt den på laddning. Om det fortfarande är fel på den börjar jag nog gråta.

Idag är förövrigt en "städa/tvätta"-dag. Händer inte mycket trots att jag sitter och planerar hur jag ska städa. Men en tvätt har jag lyckats med iaf, ska ner snart och tvätta lite till.

Kommentarer
Postat av: sazza

Jag kan hjälpa dig börja springa;) Ska komma igång med mitt själv nu... Speciellt nu innan nyår..SKA nå mitt träningsmål innan festivalen

2008-09-22 @ 21:02:01
URL: http://sazziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0