Sushi

Idag har jag träffat Victor en stund och för ovanlighetens skull roat mig med att äta rå fisk. Efter sushin gick vi till ett café i vid Ostindiefararen (stavas de så?) och drack massa kaffe latte. Vi har varit jättetråkiga och bara pratat om båtar så det var tur att hans stackars flickvän inte följde med. Hon blir så sur på oss när vi bara pratar jobb ^^,  Han som blivande styrman/kapten och jag som stuvare. Haha!

Men jag ringde henne och frågade om lov. Annars får man ju fan för de.... Men hon missuppfattade det till att jag ville ha med henne på sushi (vilket hon typ hatar), men när hon fattade att hon slapp det blev hon jättenöjd. Hon e så go =)

Nu ska jag ägna dagen åt att storstäda, dvs titta på eftermiddagskomedier och strunta i disken/tvätten/damråttorna... Men jag ska städa sen för jag kanske får besök till idol ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0