Underbara söndag

Jag var ute igår, och är inte bakfull idag! Jahoooo! Åkte till Frölunda igår med Johan och Stefan, till Martin, en kille som också jobbar i hamnen. Han och hans trevliga tjej bjöd på drinkar och bärs *gott* Fastnade vid Martins el-trummor halva kvällen, fan vad roligt! Helt plötsligt var det en massa kollegor där, kul kul! Eller ja, de jobbar i verkstaden och lagar det jag kör sönder. Men det räknas väl som kollegor ändå? ^^,

Sen drog vi till Rockbaren, var rätt trevligt. Vi blev dock bara tre som gick dit, varav en drog efter typ en kvart. Men vi hade ganska skoj ändå.

Var och klippte mig i förrgår, men jag har ju ingen kamera så jag kan inte ta kort. Och tur är väl det för gaah vad kort det blev. Nu är svintot borta, och det är skönt. Fast jag kan inte tupera upp håret sådär schysst längre :,( Men det växer väl ut och då kanske det blir lättare.

Har förövrigt en idé om hur jag ska göra mitt stackars hår. Men det kan jag nog inte säga något om i förväg eftersom mamma läser bloggen. Haha!

Nu ska jag ägna den här söndagen åt att skita i att ugnen behöver rengöras! Istället ska jag umgås med min kära gitarr... Johan har lärt mig massa bra, så nu ska jag också se rock ut när jag spelar! Wöwöwö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0