Usch

Man läser om hemska saker i tidningarna varje dag. I somras försvann en tjej från Alingsås, Natalie Johansen 20 år. Det hamnade på förstasidan och telefonen blev nerringd av folk. Nu var det inte jag som var försvunnen, men det fick mig att tänka lite. Det här berörde mig verkligen för det kunde varit jag.. Inte egoisktiskt menat, men ofta är nyheter en notis och så rycker man på axlarna, för att man blivit så avtrubbad. Men när man möts av en sån förstasida när man handlar mjölk chockar en.

Jag har retat mig på att det inte har skrivits mer om henne. Man brukar ju få veta om personen fortfarande är försvunnen iaf. Men nu verkar det som att hon inte är det längre :/


aftonbladet.se

Det är ju iaf  "bra" att anhöriga kan få ett avslut. Nu blev jag inte så pepp.... Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0