Eehm...?

Okej, nu har jag hållt mig vaken hela natten. Bloggat om mat, om någon har missat det *fortfarande hungrig*. Såååå, nu har klockan slagit åtta och jag tänkte börja väsnas lite. Ska diska och tvätta och ta hand om min kära lägenhet. Poff. Så slocknar allt...

Har det gått en propp?
Hur vet man det? Och hur gör man då? Och vart köper man nya?

Pappa har rast om en halvtimma, kanske ska ringa honom och be om hjälp......



EDIT: Nu kom strömmen tillbaka. Stod och funderade på om elräkningen var betald, eftersom hela lägenheten hade slocknat. (jag har laptop med trådlöst internet och kan surfa ändå, yeeeah). Så nu ska jag skriva upp "betala och ordna räkningar och övriga papper" på dagens to-do-list. Helst skulle jag nog vilja sova ändå...... Efter städning och div ärenden, så ska jag åka och sola!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 00:48:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0