Nu då?

Söker nytt jobb nu, för ett tag iaf. Jag är en hamnarbetare, och tänker fortsätta med det. Tyvärr är det inte så mycket att göra just nu (därför är min huvudsysselsättning att dricka kaffe och alkohol)...

Söker truck/lager-jobb just nu. Skickar med en bild när jag är osminkad och halvskabbig, så de inte ser hur snygg jag är och tror jag är en bimbo. Har även mutat ett företag med att spela gitarr på någon fikarast. Är det illa då eller?

Jag är bra på att köra truck, är översocial, har god fysik (ja, ni får asgarva) och är allmänt bäst! Har jag nämt att jag hade högsta betyg i alla ämnen och har uppkörning för lastbil nästa vecka. Franska och kinesiska är min huvudsysselsättning och jag är nykterist och icke-rökare.



Fyfan skjut mig! Det är ett helt jävla Sverige som ska ha jobb nu... Och halva Irak.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0