Road-trip i stan

Träffade en vän förut som behövde piggas upp. Hämtade upp henne vid o2.3o och sen åkte vi in mot stan. Parkerade på heden och vandrade runt. Var på Avenyn och där var det lite action trots sen torsdagkväll. Stod mellan Rockbaren och heden och så började jag fundera på var sjutton det var jag bodde när jag var pytteliten. Kristinelundsgatan tror jag det var.... Tänkte att vi skulle försöka hitta det, visste att det låg vid Avenyn någonstans. Tittar upp för att se vad den gatan heter som vi står på. Kristinelundsgatan! Haha, vilken träff liksom!

Sitter och tradera/ebay-surfar och konstaterar att jag inte har så mycket pengar som jag vill. Blivit helt kär i en mössa, men den är tydligen bara för bebisar. *muttrar och morrar*


Jag dör lite.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0