Vilken trevlig dag!

Stressat mig igenom eftermiddagen, eftersom jag försov mig. Åkte till IKEA, tvättade, handlade mat och förberedde. Storstädade, dammsög, moppade, gjorde rent barummet, och tände miljoner ljus. Mamma, pappa och mormor anlände och vi har haft en mycket trevlig kväll.

Maten blev lyckad, men jag hann inte göra panacottan. Tur att mormor hade med sig goda bakelser. Gjorde latte också, så det bra ändå. Borde ha tagit lite bilder, men min mobil kräver dagsljus (kul nu när det är mörkt hela tiden).

Fick  "en slant", ett paket marabou-hjärtan och en halv prästost av mormor. Jag har namsdag. Eller jag hade det igår iaf, men jag är wild and crazy och är uppe efter tolv. Elisabet var namnet! Mormor är så söt, hon vill inte slänga mat, så hon ger bort halva ostar när hon inte vill ha dem. Men det är kanon, den ska bli taco-tillbehör : )

Solade idag med, ska sola varje dag till söndag. Ska bli brun nu, hatar att vara blek. Solade på Sportlife där jag förhoppningsvis ska börja träna. Hoppas att tomten kommer med ett litet träningskort ^-^

Ooooooh, finns en bakelse kvar i kylen *äta upp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0