Härliga höst!

Hösten är underbar!

Har varit runt och snurrat som vanligt de senaste dagarna. I förrgår, kom Robban och Michelle hit och gjorde pannkakor <3 Sen drack jag och Michelle vin, gott gott.

Igår fikade vi, jag, Ella och Michelle. Eller det var mest jag och Ella, Michelle gick runt och bakis-shoppade ^-^
Åkte hem till Sazza och kollade lite tv, sen ägnade jag natten åt att dricka upp resterande vin med Ella. Tittade på filmen Click, och den är ju bara såå bra. Sen var klockan sex, och då var det nattinatti.

Nu ska jag till IKEA med mamma.... HansEric ska åka med, haha, jag ska plåga honom! Sen ska jag köra in pappa till stan, och sen köra hem honom och hans kompis inatt. Vi ska sjunga Pärleporten på högsta volym i bilen, haha!

Och mitt i allt det här ska jag hinna fika med Ella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0