Lill-lördag!

Tjohej!
Har firat lill-lördag idag! Gick till Gamleport och drack kaffe med Michelle, sen gick vi vidare till Sticky... Så jävla bra! Kunde ingen ha sagt tidigare att Sticky är fyllt av sjukt snygga killar och grymt bra musik. Jag dog lite! Några band spelade, varav en av sångarna var tjej. Hon growlade skiten ur alla, jösses. Var tok-imponerad :D

Gick sedan vidare till Dubliner, där det inte alls var några snyggingar. Bara gubbar... Men vi mötte upp Michelles kollegor och satt på uteserveringen. Har haft görkul, vilka nötter, haha! Nu har jag precis kommit hem och är sådär gött onykter så jag nog kommer somna typ för en stund sen.

Mina steg idag: Pinsamma 6205!
Men ingen annan har rapporterat in så jag leeeeder ^-^ *hämtar en cider i kylen och firar och blir liiite fullare*
Skåååål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0