Sysselsätter mig.

Jag sysselsätter mig så gott det går. Jobbar knappt alls nu... Har ni nån bra idé på saker, projekt som gör att tankarna kommer på annat håll och tiden går?

Igår var jag inne i stan med Michelle, var på Gamleport och hämtade hennes schema. Sen satte jag mig med gitarren, och då ringer telefonen. Jobbet ringde och undrade om jag kunde jobba, javisst! Kände mig som en agent som dök upp och räddade situationen, haha.

Åkte iväg till Linkan sen och träffade honom, hans flickvän Lovisa, Sanna, hennes pojkvän och Ella. Var ganska trevligt, borde varit lika full som dem tror jag, för de för sig att tejpa mig, hata tejp! Låg som en korv på golvet och kom ingenstans. Så kul kan man ha en tisdag. Bilder kommer, för de dokumenterad noga. Blöh!

Har varit med HansEric idag. Vi har ätit sushi, druckit latte och spelat buzz. Han är en bra vän <3
Ska kanske ta en kaffe med Michelle nu... Kvällsfika är de bästa. Javesst!

Kommentarer
Postat av: Erika

Du ska inte söka jobb då? Där du vet du är garanterad jobb?

2008-10-02 @ 13:27:48
URL: http://tripteaser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0