Tandjävel!

Har legat sömnlös hela natten och haft ont. Visdomstanden på vänstersidan i underkäken börjar komma fram, och det gjorde bara ondare och ondare. Inatt fattade jag att något var fel, så imorse ringde jag Akutkliniken och fick tid 13.3o. Snälla papi hämtade mig<3

De konstaterade att tanden växer som den ska och att det "bara" var en inflammation. Lite halsfluss också, som grädde på moset... Fick pennicilin (stavning?) och någon töntig värkmedicin. Somnade när jag kom hem, och när jag vaknade en timma senare mådde jag faktiskt lite bättre :D

Jag är sjuukt sugen på tacos, men kan inte äta *gråta lite*. Så fort det här är över ska jag äta tacos tills jag kräks!
Shit, tänk om jag inte kan gå på halloween-festen på lördag, är ju ändå 35 pers som kommer. Får inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0