Avässt!

Hatar fortfarande min dator, om någon skulle undra. Skulle in till stan i lördags, men när jag stod i hallen skickade min granne ett sms "kom och drick vin". Skuttade över dit och hade en trevlig kväll!

Igår var jag lite bakis och ynklig, men det gick över. Träffade Ella och Michelle, och åkte ner till Åsa.. Träffade Krille och Mathias :) Käkade efterlängtad kebab-tallrik på Svanen innan vi åkte hem till Robban igen. Drack kaffe och var allmänt flummiga.. Sååå, in till stan igen (Robban kör, vemfan orkar åka buss). Drack kaffe på nåt nattöppet ställe, sen en sväng upp på Ramberget.

Är ju så gammal och dement nu, så jag måste skriva upp vad jag gör! Och det här är mycket viktigt: Idag har jag städat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0