Vilket väder.

Jösses vad det har varit oväder inatt. Mysigt att att krypa ner under täcket med min katt! De senaste dagarna har jag mest snurrat runt och druckit massa kaffe. Igår var jag på Ada's med Erika och käkade, sen drog vi till Laugh & Dance i Gårda. Progg är ingen komigångmusik för mig, och med en förkylning på G åkte jag hem vid halv två.

Stackars Erika igår, jag skulle ta bilen bort men hittade ingen parkeringsplats. Hon såg min bil köra förbi och var ute och letade efter mig. Så ringer jag och säger att jag tar bussen istället, så jag åker hem och hämtar mp3n och går till bussen. Lyckades inte ens hoppa av rätt hållplats, så det blev HjalmarBrantingsplatsen istället, men tur var väl det ^-^

Slutsats: Måste lära mig fickparkera, så jag slipper åka buss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0