Vit helg

Om man festar till det ons, tors, sön, mån. Har man haft en vit helg då?
Vafan, jag är leedig.

I söndags kom Ella hit, och vi lagade mat. Världens godaste köttfärssås, med färsk pasta och massor med parmesan. Sköljde ner med jäger! Mathias och Krille kom hit och hälsade på mig, var jätteroligt att ha mina favoritpuckon här!

I går käkade vi sushi och drack ännu mer jäger *gott* Mike och Sazza var här. Hängde i köket och hade det allmänt underbart..

Nu ska jag försöka bli människa igen, sen ska jag ner på stan och träffa HansEric och Jenny. Vi ska handla lite inför våran Halloween-fest på lördag. Lite dekorationer och sånt, men även kläder till oss. Hjälp mig lite här nu snälla:
Vad ska jag vara på Halloween?
  • Kanin
  • Polis
  • Grisen i säcken (ska ligga i en potatissäck och grymta hela kvällen) Alla andras förslag, inte mitt.
  • Arbetslös hamnarbetare
  • Fyllis-Börje
Hilfe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0