Jag har världens bästa mormor!

Pappa kom förbi en stund förut. Han hade med sig ett kuvert till mig "Det har kommit nåt brev till dig, utan frimärke". Haha, han ska alltid försöka luras, såg ju mormors skrivstil :) Och liksom hallå, finn fem fel i den meningen, jag har faktiskt eftersändning på posten.

Öppnade kuvertet (skit, nu skulle jag haft en kamera), och tog upp ett kort med massa fina klistermärken och läste:

"Hej älskling. Här är lite pengar till gitarren, skickar dem med pappa, vi kan låtsas fira 2-årsdagen av Ditt körkort! Jättekram, Mommo".

Var nere på Musikbörsen förut och beställde den, och betalade den. Den kommer förhoppningsvis inom två veckor. Iiiiih! *me happy girl*. Ville inte ta bilen in till stan. Hatar att köra i stan, och jag hittar inte till Odinsgatan. Trodde jag? Ha, jag är fan grym! Men det blir man kanske när man har haft körkort i två år *grattis till mig*!


Min min min min min <3

Har varit hos HansEric idag me, träffat massa goa människor. Men jag börjar bli gammal nu... Orkade inte vara kvar så jag åkte hem (var nykter också *kärring-varning*) och gjorde varma mackor och myste med min katt. Livet är ganska bra ibland ^-^

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad kul! Vill också ha en mormor =(

2008-09-13 @ 00:39:35
URL: http://martinag.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha eller hur.. e aslänge sen.. hopas du kommer til mej på lörda nästa vecka:D

2008-09-13 @ 09:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0