Ont i mina fingrar

Hade en trevlig kväll igår. Ted kom och hälsade på en stund, vi käkade pizza och drack te *trevligt*. Sen kom Sazza förbi, så vi köpte lite gottgott och åkte ner till vattnet. Är så mysigt därnere tycker jag, ska ta en bild när jag får en kamera så får ni se hur bra jag har de ^-^

Vaknade alldeles för sent idag *morr* Men vi åkte in till stan och mötte upp Robban och senare Erika. Käkade sallad och tittade på folk. Åååh, just det!! Jag köpte ett par jeans *glad*. Köper ju bara tröjor och massa skit, så nu hittade jag äntligen ett par jeans som inte är stuprör *spy på stuprör när man har sko strl 41*.

Har spelat gitarr sen jag kom hem och mina fingertoppar hatar mig nu. Gör så förbannat ont! Bara för de ska jag köpa en stålsträngar gitarr *höhöhö* och spela ännu mer. Men frågan är i vilken färg?


Rosa eller lila?


Kommentarer
Postat av: Anonym

rosa så klart!!(så talar du inte om att du har ny blogg.. muppsan!:)

2008-09-11 @ 17:06:48
URL: http://minisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0