Oooh

Har gått omkring och varit glad hela dagen idag. Att en gitarr kan göra en så glad :) Har varit med Amanda idag och gosat med hennes månads gamla kattungar. Tjejen i kullen är lite efter kan man väl säga, och vi hittade varann direkt. Kinky kallar jag henne för hon bits så förbannat. Ska ev ta hit henne på prov när hon växt till sig, och se vad Nellie tycker om saken.

Har även varit hos mina grannar idag och terroriserat dem lite. De spelade in lite nya låtar, så jag har suttit snällt i soffan och lyssnat. Men sen blev det lite party, med Buzz och senare lite vin. På Håkansgatan bor de bästa!

Nu är jag lite småfull (vilket man tydligen blir på två glas vin och en öl när man har varit nykter typ en månad). Ska krypa ner i sängen och gosa med katten :)

Uuuuh, måste bara berätta, så jävla äckligt. Jag och Amanda åt pizza på en restaurang nere vid vattnet förut. Delade på en för vi var inte jättehungriga. Så låg det en insekt på den halvan hon fick. Såg ut som en stor fjäril utan vingar som hade krullat ihop sig lite. Trodde jag skulle spy. Fick en ny och ett litet halvdant "förlåt". Bläh! Är inte det minsta de kan göra att låta oss slippa betala. Jag åt inget av den nya pizzan, hade tappat aptiten...??


Kommentarer
Postat av: Marcus Lolk

Hej du! jasså du bloggar nu igen, härligt! hehe hur går det för dig i Göteborg nu då? allt bra annars? kram.

2008-09-14 @ 14:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0