Trevlig helg

I fredags hade jag en trevlig kväll i Åsa, åt pizza och tittade på film. (haha, vad fel det låter om man inte vet att Åsa är ett ställe där jag bodde innan).

Igår var jag på Hannas 18års-kalas, mitt kusinbarn. Sen när "barnen" hade gått blev det massa prat och lite grogg. Mycket trevligt :) Sen åkte jag in till stan och träffade Elanor. Käkade lite och drack öl, är lite bakis idag bara men det var lätt värt det.

Idag ska jag äta middag och gå på bio. Perfekt sätt att tillbringa en söndag :) Speciellt när det går en på nerverna att sitta hemma av olika anledningar.

Kommentarer
Postat av: Sazza

Haha^^...

De låter som en bra plan;)

2008-09-28 @ 14:50:33
Postat av: Sazza

Haha^^

Det låter som en bra plan;)

2008-09-28 @ 14:51:34
URL: http://sazziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0