Klar med träningsschema

Nu har jag kommit fram till ett mycket bra schema. Första månaden tränar jag hela kroppen under varje pass, en till två gånger i veckan. Blir inte så många övningar/muskelgrupp, men det blir en mjukstart iaf. Ska kombinera det med spinning och poweryoga.

Efter första månaden
delar jag upp kroppen på två gånger. Tanken är att träna styrka två till tre gånger i veckan. Här blir det två till tre övningar/muskelgrupp. Har valt ut mina favoriter : ) Även här blir det poweryoga och någon form av konditionspass.

Tycker om att träna med fria vikter, hantlar och stänger. Men jag är klen, samtidigt som jag har kass motorik och saknar balans. Men efterhand tänkte jag övergå till fria vikter.

Känns bra! Nu kan jag slippa fundera på det här, och istället ägna mig åt att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0