Kul att man är så nykter då!

HAr varit på Gamleport ikväll. Träffade Michelle där och festade lite.... Sen träffade jag min kära kusin Magnus och hans tjej Linda, så vi festade till det rejält. Sen kom Danile förbi och så träffade jag lite annat folk.

Har haft svinkul! Behövde verkligen gå ut kände jag... Så kommer jag iaf hem, och känner mig lite kreativ. Plockar fram gitarren och ska plinka och sjunga lite. Tro faaan att man får fyllehicka. Jävla skit.

Undrar hur många bilder jag är med på från ikväll. Fotografjävlar! Hamnade uppe på nåt podie med en tjej och dansade röven av mig, skoj som fan. Vi ägde... Vi var värsta påklädda med jeans och grejjer och ändå hade vi mer "publik" än de halvnakna kåtslynorna som ålade sig mot varandra på det andra podiet. Känn er ägda!

Jag är så jävla ödmjuk när jag är nykter. Nu ska jag äta några BabyBel, ni vet osten. Gott som faaaan!
Hääääj Dåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0