Snurre sprätt.

Jag är så snurrig idag va! Har varit i Majorna och hälsat på Mathias på hans jobb, sen åkte jag till Musikbörsen och frågade dem när jag får min gitarr. I december blev svaret... Yäää!

Sen åkte jag till Backaplan och träffade Erika. Åt på Donken och shoppade lite. Har shoppat stora ljuslyktor, en tomte och tre par skor/stövlar sviiiinbilligt. Jag är så grym på att fynda att jag nästan blir rädd! Åkte till IKEA en sväng och jag köpte en ölsejdel, en murgröna och ett bord för sammanlagt 83:-

Nu ska jag vara duktig och städa. Tar den värsta skiten idag (dvs tömma byrå och sortera, rensa garderob och vika allt på plats och organisera bort allt småplock som är ivägen men egentligen inte har någon plats). Imorgon ska jag bara gå runt och finputsa lite graciöst sådär... Och sola! *glömmer hela tiden*

Just de ja, jag ska in till stan och äta sushi med HansEric imorn med. Gooooott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0