Telenor <3

Telenor är bra! Hade en telefon som gick sönder, fick en ny tillbaka. Sen gick den sönder, fick en ny tillbaka. Den kunde man inte ladda så jag lämnade in den, fick tillbaka den och det funkade fortfarande inte. Lämna in skiten igen!

Var idag och skulle hämta den. Fick inte en lös telefon i en liten påse, utan en hel låda. Fått en nyare modell, och tillbehör som laddare och handsfree. Kanon ju! Kanske är deras skyldighet, det vet jag inte. Men jag är glad och killarna på Telenor, Backaplan har alltid varit supertrevliga.
                      
                                     Gamla telefonen, och den nya till höger :)

Äntligen kan jag ta bilder också! Kommer tok-fota allt jag ser nu :)
Tecknade en försäkring för 39:-/mån. Kanske onödigt, men bättre det än cigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0