Det blev en bättre dag.

Det verkar som att den här dagen blir mycket bättre än den igår, skönt. Pratade med min rara mormor förut och hon berättade att hon mådde bättre idag än på hur länge som helst <3 Var underbart att få höra henne så glad.

Ska träffa BabyRox sen också, vi ska köra bilar tillsammans ikväll. Börjar 2o.3o men vi ska ses tio i, så vi hinner kedjeröka, dricka kaffe och kolla lite på Idol <3

Just det, har bestämt julbordet och middagen för julafton med. Första året jag ska ha hand om julafton, mao jag som bestämmer att vi bara ska ha tre sorters sill och inte hundra. Möhöhö! Pappa läser ändå inte min blogg, så jag kan berätta att jag ska vara en god dotter och koka grisfötter till honom. Han kommer bli så glad.

Oooh, jag längtar till jul ^-^
Det måste också vara rim på julklapparna, annars får man inte komma! Hehe!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tror ja ska lämna landet på julafton.. usch orkar inte sånt där.. blir bara kaos hos oss ändå. .

2008-09-18 @ 17:43:27
URL: http://tripteaser.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0