Dum lista.

Jag faller för grupptrycket.

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg

3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Hej gumman.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Jippie :)
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? Klart.
4. Vilket sms blev du mest berörd av? Fan vad du är fin!
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Är beräknat framme om ca 5 min.
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? E på möte.
7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom? Ring EuroVoice 888 du har 1 nytt röstmeddelande.
8. Vad vill du höra mest av allt? Hemma än?
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen? Japp :)
10. Din mest romantiska replik? Mjölken är slut ;)
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? Vi ses snart!

Mina vänner skriver för korta meningar ser jag nu. Skärpning!

Kommentarer
Postat av: mini

fattar inte hur man gör:S

2008-09-30 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0