En latte tack.

Javisst, ska bara gå ut i köket och göra en. HansEric köpte en espressomaskin i somras och vi har ägnat många kvällar åt att sitta på balkongen, kedjeröka och dricka latte. Nu när han köpt en ny, så tyckte han att jag var den enda som var värd att ärva hans maskin :)


Mine!

Åkte hem till honom igår för att hämta den, och fastnade där. Var jag, HansEric och Michelle. Vi löste lite världsproblem och drack latte hela kvällen :)

Ikväll blir det Tuve. Ska till Mini på inflyttningsfest, ska för övanlighetens skull ha kjol, så man ser någorlunda okej ut på stan sen. Så ska jag ha en skinnväska och dricka viiin. Ni kan kalla mig Natalie von Johansson nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0