Jag behöver förändring

Nu är jag rastlös igen. Behöver förändring, lite action! Ska fixa klipptid på ett svindyrt och bra ställe så fort som möjligt så mitt stackars sönderblekta svinto kan bli nån slags frisyr! Fixa naglar och en solbränna också. Ska göra som de flesta andra kvinnor, styra upp utseendet när man egentligen behöver styra upp tillvaron.

Jag är så förbannat rastlös! Vad krävs för att man ska vara lugn och nöjd? Tror inte det hjälper att ligga runt och vara på så många coola fester som möjligt, så man kan skryta om sitt spännande liv. Kanske behöver dra härifrån, men det känns stört med tanke på att jag precis börja få ordning på min lägenhet. Mina vänner skulle jag dessutom sakna ihjäl mig efter, och jobbet... lite då!

Kanske bara är den årliga höst-"depressionen" som börjar närma sig (och helvete vad jag har blivit kass på att stava). Hur förebygger man eller botar höst-"depressioner"?

To do list

- klippa mig
- titta efter roliga kvällskurser (gitarr, teckenspråk typ) måste få utvecklas!
- ha spa-dag med ansiktsmask, hårinpackning, peeling och mängder med choklad

Ska möla i mig resten av chokladen nu (precis när jag upptäckt århundradets finne, karaktär kallas det).
Bläh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0