Rastlös

Inget jobb idag heller. Vad ska jag ägna denna fantasktiska måndag åt?

- Storstäda så det blir kliniskt rent överallt (inklusive kattens öron).
- Ha spa med hårinpackning, scrub, brun utan sol, manikyr och de där ni vet.
- Laga en god middag.
- Läsa en bra bok och äta Ben&Jerry glass - cookie dough.

Man kanske skulle göra alla sakerna. Fast om jag lagar en god middag får jag bara ångest, kul att äta något man lagt timmar på helt själv. Får nog ringa mina kära grannar, de är så duktiga på att le och säga "vad god mat du lagar" <3

Kommentarer
Postat av: Martina

tycker tvåan lät rätt bra... eller en kombination? Jag känner mig så äcklig när jag bara sitter hemma och äter haha. Om man gör nr2 känner man sig iallafall lite fräsch :)

2008-09-15 @ 23:19:34
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0